ponedeljek, 24. junij 2013

23 in 24.06.2013 Torreviea – Aguadulce (Almeria)

Torrevievo zapustiva ob sončnem vzhodu, ki je tukaj šele ob 7h , saj gremo proti zahodu. Poizkusiva jadrati na nočni severovzhodnik, ampak kmalu crkne. Prda dokler ne prične SW, mirno morje, lepa orca . Jadrava ob pozidani obali Coste Blance (ime bela zaradi belega peska, ki pa ga nisva nikjer videla). Napovedan obrat v močan NE, najkasneje v ponedeljek popoldne. Panula v vodu, Branka želi mersko ribo za v ponev. Po nasvetu Marka (velikost ribe zavisi od velikosti vabe) pripravim Rapalo 10cm in glej ga zlomka, merska tuna, samo glavo stran in rep gleda iz ponve, zelenjava in odlično kosilo. Če hočeva priti pravočasno v Malago in ob predpostavki, da naju bo ustavil močan NE, se odločiva za nočno jadranje do španskega rta Horn- to je Cabo del Gato- kjer sva ob dveh zjutraj, vetra že 22 , morje se dviguje. Gato drži svoj sloves-če kje piha, potem tukaj. Veter se krepi, ne vem pa kaj me čaka za rtom,  ko obrnem proti Almeriji oz marini 4nm SW. Ponoči problemi še z španskimi ribogojnicami in oznakami za morske rezervate. Že tako neprespan, pa še med valovi iščes signalne boje. Morski tok že gre proti Gibraltarju, predno je prišel veter delam na 800 0bratih motorja 6 vozlov! Tok 2,5 vozla! Ko se dvigne še veter, greva prehitro proti jutranji marini. Skrajšam jadra in se počasi rolam proti cilju. Kot dogovorjeno pokličem v marino, tam samo dežurni mornar ki žlobudra v tekoči španščini, angleško ne razume ničesar o rezervaciji nima pojma ampak odgovor je jasen OK. Vhod v marino  za hrabre, 2m valovi te rolajo na plažo, tik pred njo obrat v marino.Globinomer izmenično prikazuje 4-6metrov, pa še bočno se gunca kot afna. Res naju počaka marinero ob 7 zjutraj, priveže na črpalko in z pantonimo pove , da se recepcija odpre ob 9h. Padem v posteljo in zaspim kot ubit. Zjutraj obvezni papirji, energična gospa pove, da v tem vetru ne morem na privez, naj grem počivat in pridem do nje, ko bo vetra manj in si bom izbral privez. Okoli marine zgrajeno apartmajsko naselje, arhitektura že spominja na Afriko, polno kafičev, restavracij, za marino mestna plaža, restavracije imajo vhod ali iz marine ali plaže. Apartmaji zgrajeni na previsnih stenah med avtocesto in lokalnim odcepom. Branka pravi, kot bi bila marina sredi skalnega gorovja iz kakšne kravarice. Še to rt Caba del Gato je tudi ločnica med Costp Blanco in Costo del Sol. Za siesto udariva še 2 uri spanca, nato premestitev barke na 743, pralnica, internet, čaka pa še giro po turistični vasi.