četrtek, 16. april 2015

Marigot Bay

10-12 .4.2015 Marigot   Bay
Sidramo že v temi takoj ko pridemo na globino 5 metrov, sebomo naslednji dan v miru preidrali bliže obale.Rečeno storjeno, po presidravanju oddingiram takoj na Kapitanijo po elektrosko prijavo Carini in Imigraciji.Vidim , da je Nada že v zalivu zelo blizu obale verjetno čaka dele za generator in obljubljeno jadro iz Barbadosa.Na povratku nabava jastoga , manga in papaye na tržnici, ustavim se še pri Nadi za pozdrav in, hitro na barko za pripravo jastoga.Milan si ga je želel ves čas jadranja , saj ga še jedel.Na Kitts so jih imeli ribiči polne vrše ampak ribičev od nikjer, da bi jih prodali.Zvečer jastog po »lastovsko«,za Milana in Darinko pripravim koščke kuhanega in še nekaj koščkov z limono in olivnim oljem ostalo pa v polivko za špagete.Novopečenima jadralcema je bil jastog zelo všeč, ker nismo pojedli vsega si ga je Milan prihranil še za zajtrk naslednjega dne.Do nedelje ostanemo na sidru, z dingijem do obale na sprehod in kreolsko kosilo, v ponedeljek 13.4 pa se prestavimo v marino Fort Luise, da se posadka v miru spakira in pripravi za odhod domov.Zvečer popoldne povabimo Nado in Poldeta na poslovilni sundowner (beri painkiller)pred odhodom moje posadke.
14.04.2015 dan odhod, midva z Milanom peš do supermarketa za mojo nabavo hrane in pijače do Tortole( Milan v svoj vožiček meni za popotnico nabral francoskega roseja, penine  in piva, da slučajno ne bi dehidriral, ko njega ne bo!)Zaradi moje vode in Milanovega vina nazaj do marine taksi, ki da tudi rezervirano za kasnejši prevoz do letališča Darinka pa pospravlja barko.Pravi, da še nikoli ni leže čistila stropa spalnice…Od 16.20 vidim A300 ,kako vzleta proti Parizu.V marini ostanem še en dan, da v miru prebekslam skladišče in ostalo prtljago.Zjutraj napolnim vodo, marineroti pomagajo izpluti zaradi močnega bočnega vetra, sidram pred marino, malo za NADO.Dingi v vodo, in novo, sam moram pritrditi tudi motor.Tudi to sem rešil,kmalu me obiščeta Nada in Polde in vztrajata, da sem sedaj pri njima na hrani..Čez dan se potapljam in strgam 2cm debelo oblogo školjk in koral,3x po 1 ura, jaz pa brez kondicije in sape.Zvečer pasta z mesno polivko na NADI .Klepet kar pozno v večer, imam celo nekaj problemov , da v temi in morju jamborov najdem Rhejo.

 če uspe še nekaj fotk Sabe

Ni komentarjev:

Objavite komentar