nedelja, 26. april 2015

Robins Bay

V petek 0b 7 zjutraj me prebudi regi glasba do daske iz bifeja na obali, seveda, danes  je petek , ki na Karibih pomeni fešte daleč v noč.odpeljem smeti na obalo in se premaknem v idilični Robin Bay.Sam v zalivu, popoldne se pridruži še ena jadrnica  z očetom, hčerko in pudlom ter dvema članoma posadke.Mislim, da je bila iz Karibske čarter flote Oysterjev.Kakšna razlika v celotnem zalivu od razupitega januarja in februarja.Pol manj bark, mir , tisina, sliši se samo čofotanje rib , ki bežijo pred predatorji ali pa pikiranje pelikanov in boobijev.Popoldne na Saba Rock happy hour-ne morem verjeti, prazen šank, razen mene še dva morska volka.Dva Naklofena in nazaj na barko.V soboto se spravim na upam, dokončno, čiščenje koral in školjk skoraj zmagam, ko si nenadoma gledam iz oči v oči z mladim morskim psom skromno meter , ribiško 2, verjetno pa nekje pod 1,5metra.Sprva malo panike, nato ga 2x napadem z špohtlom,se umakne , pa še vedno motovili okoli mene.Nato se športno umakne, vstrajam še dva potopa , nato raje na  varno na barko.Tam ugotovim, da krvavim iz desne noge, kjer sem se opraskal pri strganju školjk.No sedaj je jasno, privabila ga je moja kri, očitno pa mladec ne mara stare govedine.Meni tudi prav.Mi pa vzame voljo za dokončanje špohtlanja.Počakam dan dva, da se rane zacelijo.Kaj pa če prileti še mama?No vseeno videl kite,fotke v prilogi, in se srečal pod vodo z kužkom!

Ni komentarjev:

Objavite komentar