torek, 2. julij 2013

28.6- 2.7

28.7.2013 Benalmadena

Odpraviva se v nabavo po nasvetu recepcije marine v center mesta (beri turističnega čebelnjaka) vendar kmalu odkrijeva velik supermarket, široka izbira in do sedaj najnižje cene. Šef obljubi, da nama pokliče taksi, ker bova obnovila zaloge za nadaljnjih 10 dni. Res, trije vožički račun samo 177 eur! S taksijem nazaj v marino, kopanje na hotelski plaži, sama mivka in valovi z morja. Plavati se ne da zaradi valov in nizke vode, torej sprehod po plaži za nožni piling , tuš in ponovni poizkus interneta v bližnji restavraciji, 50m od barke. Tokrat dela, super hitro, sva že pečena pri njih. Pivo, grickanje lešnikov, pa spet pivo....Ko se shladi, pranje in pospravljanje barke.

29.7.2013 Benalmadena

Lenarjenje, internet , siesta, internet in odlična paelja v »najini« WI-FI restavraciji.

30.7.2013 Benalmadena

Vlasta in Aljoša prispeta ob 14.00. Dobrodošlica, siesta, zvečer sprehod z večerjo, priprava za jutrišnji odhod proti Skali.

1.7.2013
Obetajo se rahli vetrovi in upamo na vsaj malo jadranja pred Gibraltarjem. Račun brez krčmarja, vetra od nikjer, ves dan se izogibamo ribiškim mrežam, morski tok pomaga od 0.5 do 1.5 vozla, pasiramo znano mondeno letovišče Marbella, in v meglicah že vidimo Skalo. Vetra še vedno premalo, vmes prečimo področja, kjer se mešajo morski tokovi, voda žubori, se peni , mrtvo morje. Vetra nikjer, morje pa kot 4-5 boforov! AIS pogaže grozdje bark in nenadoma ugotovimo, da jih večina stoji oz se pustijo, da jih nosi tok proti Gibraltarju: Slalom med njimi do Rta Europa in okoli njega zaplujemo proti rezervirni španski marini, takoj za razmejitveno črto z Angleži- La Linea oz marina Alcaides. Popolnoma nova marina, Imray jo šele napoveduje in navaja napačne kontakte, marina napol prazna, moderna z prsti za privez, pontoni so plavajoči, vendar bibavica ne izgleda velika.0.5 do 1,5m. Cena samo 21 eur z el in vodo. Internet 8 eur /dan (gremo na wi-fi ali USB). Iščemo podatke o plimi in oseki v Gibraltarski ožini, recept je štart 2 uri po najvišji vodi. Toda kdaj je voda najvišja? Sprehod po mestu, iščemo pravi španski pršut patanegro, ga ni . Aljoša po nosu zavije v La Tasco, kjer se z 4 tapazi naserjemo. Razočarani in lačni zavijemo 10m naprej v drugi lokal, kjer dobimo pršut (vendar ne patanegre) .Ura 23.00 spat.

2.7.2013 The Rock
Zjutraj razvozlamo misterij plime/oseke v ožini. V marini fotokopiramo priročnik z tabelo za julij, na španski vremenski spletni strani odkrijemo tekoče podatke in predvidevanja za 3 dni. Danes ogled Skale, Vlasta in Aljoša še nista bila tu, zato po pregledu vremena na vseh možnih spletnih straneh odločitev, da štartamo v Atlantik v sredo, 3.7. ob 3.00 zjutraj. Najvišji vodostaj bo ob 1.00 in nasledji 10.55. Da čim dlje skozi ožino prejadramo še podnevi, izbor jasen.3.00! Vetrovi naj bi bili vseh 5-6 dni ugodni, 10-20 vozlov, krna, pol krma  v glavnem iz severa. Peš se odpravimo do mejnega prehoda (10 min), vzamemo taksi za ogled skale. Imamo srečo z šoferjem/ vodičem, zgovoren in poln podatkov. Celo vzlet aviona opazujemo z vrha Skale! Tu sva bila pred 15 leti, od takrat žičnica na vrh in popolnoma novo naselje proti letališki stezi z novo marino, stanovanji, bolnico...Ozemlje so ukradli morji z pomočjo  Nizozemcev. Ti so iz maroka vozili z ladjami pesek, vsaka ladja 1,2mio ton, nasuli morje v 6 mesecih pripravili za gradnjo.Če v Imrayu piše 1 avion na dan, smo videli 2 easyjeta, BA, in Monarch plus privat jeti! Ker je to vojaško letališče, ki se vse bolj uporablja za civilno uporabo, je vsakokratno zapiranje avtomobilske ceste, ki prečka stezo,prezamudno, zato že imajo nov projetkt – tunel pod vzletno stezo. Ob guinnessu nam domačin pove, da naj jutri ne hodimo v mesto, ker prideta dve križarki vsaka z po 2000 potnikov. Mesto bo nabito polno in se ne bo dalo premikati po njemu. Na povratku v Španijo nakup v suprmarketu. Na barki najina selitev v zadnjo kabino, ker prva za spanje v rolanju 5-6 dni in noči ni uporabna. Vnos točk poti v vse možne navigacijske pripomočke, priprava barke in posadke na   560nm dolgo pot do  Kanarskih otokov. Do takrat pa pa , naslednje javljanje verjetno 9 ali 10 julija.