torek, 9. junij 2015

od 05.06 do 08.06.2015

5.6.2015 mirna noč, napovedani vetrovi niso prišli, jadrali 5-6 vozlov, GT. Zjutraj padla 100nm do Horte. Ko smo prejeli ARC vreme včeraj, usmerili barko kar na Horto, saj goriva ne bomo potrebovali, bo dovolj vetra. Do sedaj to drži. ETA Horta, sobota zjutraj! Gorazd za spremembo ujel boobija, komaj sva ga rešila zataknjenega trneka v krilu. Do večera ujeli še dva ptiča, riba nula. Zvečer varnostno druga krajšava, več genove, delamo lepih 6-7 vozlov proti cilju. Čas prihoda se skrajšuje na 2 ali 3 uro zjutraj 6 junija. 30nm pred ciljem obvestimo ARC o našem prihodu. Pričakovanja posadke se stopnjujejo, lepo se že vidijo luči Horte in končuje se naša najdaljša etapa 1800nm.

6.6.2015 03.34 zjutraj prečkamo ciljno črto, ARCov rumenček že čaka na pomolu, bočno se privežemo na drugo barko, čestitamo eden drugemu, šampanjec TO JE TO! Adrenalin in šampanjec nas držita  pokonci do jutra, zaspimo le za dve uri, zbudita nas Tatjana in Janko z svežim kruhom in na maslu pečenimi jajci, nato akcija. Prijava na customs & imigration, tuširanje, Aljoša razsoli barko, Janko priklopi novo Volvo elektroniko, vse spet dela in zgroženi ugotovimo, da smo imeli v tanku še slabo polovico goriva!!! Preveč konzervativno sem preračunaval porabo. Če bi to vedeli, bi odmotorirali iz brezveterja in bili vsaj dan,  če ne dva prej na cilju. Gorazd montira nov inverter, barka spet v polni pripravljenosti. Franci prinese 4 kante goriva, črpalka polno zasedena, bomo tankali na Sao Miguelu, Tatjana dve žehti, smo skopani in oprani pripravljeni na nove izzive. Popoldan nas z busi odpeljejo do svetilnika na vulkanskih tleh, ki ima pod zemljo muzej, restavracijo. Čakamo na rezultate in podelitve priznanj. In glej ga zlomka, dobimo priznanje za najmanj motoriranja v celi floti. Vsaj nekaj! Naslednji dan nas čaka 70nm do naslednjega otoka Terciera mimo Pico in Sao Jorgesa.
7.6.2015 vstajanje ob 6ih , odrinemo ob sedmih. Na žalost premalo vetra za jadranje, poje motor, čaka nas 12 ur motorja in rolanja na swellu. Azori so prečudovito zeleni, spominjajo na Škotsko, veliko vlage, relativno hladno (morje 13 stopinj!) vse zeleno, pašniki, vinogradi, lepe  nizke hiše, nikjer velikih hotelov, slapovi vode se zlivajo v morje, pravi balzam za oči. Ob 18 uri priprdimo do Angre de Heroismo, Terciera, 10 bark kroži pred marino, ki je polna in nas nimajo kam dati. Smo zadnja barka, ki jo stlačijo v marino, ostali so vezani bočno na ferry pomol in se ustrezno temu rolajo. Manevr šluk, preobleka in hitro na večerjo v Klub Navale

8.6.2015 organiziran ogled Angre, ki je bila v zgodovini 2x prestolnica Portugalske, ko se je le ta tepla z Španci za samostojnost. Bila je tudi glavna luka pri prevozu nakradenega zlata in srebra iz Amerik. Zelo lepo, slikovito in čisto mesto z izjemno  prijaznimi ljudmi. Po ogledu kosilo v restavraciji Marine, tapaz, glavna jed in dve buteljki vina samo 89.- eur! Expreso, pivo  1,6eura, ne moremo verjeti , navajeni  Bermudskih cen (pivo 7, pain killer 11, glavne jedi  25-40 usd..) Internet v marini ne dela, kupim Vodafone wi fi box tako, da bo internet zagotovljen dokler smo na Portugalskem.
Imamo štrom , internet, upam da pripravim tudi nekaj fotk kljub velikim tekočim obveznostim. Jutri zjutraj nabava hrane, popoldan pa odrinemo na nočno jadranje proti Sao Miguelu. Vremenska napoved napoveduje prvih 40nm v gobec, nato pa malo lažje v drugi polovici noči.