sreda, 19. avgust 2015

Brindisi-Veruda

8.8.2015 Brindisi –Bari po 3 dnevnem čakanju, da preneha nažigati SZ izplujeva proti Bariju na sever.Namenjena sva bila v novo marino Ponte Calo, malo pod Barijem, jo zgrešila , ker sva kasneje ugotovila, da je bila malo nad Monopolijem.Marino vodi naše gore list , Lorenzo, ki je sicer delalv Marini Izola.Zaman naju je iskal v svoji novi marini,kjer smo rezervirali privez.Opravičilo in obljuba, da prideva drugič.Midva privezana v stari mestni luki  Borija, sprehod po korzu in počitekV nasprotju z pričakovanji, Bari lepo mesto, pa še do starega jedra nisva prišla!Hibridno jadranje(jadra + motor)
9.8.2015 Bari –Vieste, spet hibridno jadranje, čistega jadranja samo 2 uri ampak takrat lepih 7 vozlov.V Viesteju naju priveža prijazni Romun(pripeljal nama je 90 L goriva z svojim dingijem, saj je bila črpalka polno zasedena!), ki je tam deklica za vse pri Kanadčanki, ki ima v lasti marino.Po stari praksi privez 50 eurov, solarno plačanje brez računa.Ponudi zimovanje 1.10 do 1.5 . za samo 1000eur, letni privez 2800 eur.Večerja v Lego Navale , konc dneva.Spat v veselem pričakovanju prečenja Jadrana ob J/JZ/JV vetrovoh do 15 vozlov.Končno bo EOL na najini strani.
10.8.2015 Vieste –Lastovo –groza, udari bonace do 10nm pred Lastovim.Morje speglano in kot olje.Volvo prede , prede, panula v vodi, ribe tudi.Nama je pa vsaj morski tok deloma pomagal oziroma ni bil v gobec.Lastovo, privez na carinski pomol, neverjetno prijazen policaj(se n isem mogel sprostiti, ker nisem vedel , kaj skriva za prijaznostjo).Dovoli nama ostati na pomolu, dokler ne urediva na kapitaniji.Sumljivo.Kapitan naju prvo vže iz pisarne , ker je z kolegom pil kavico.Čakava na soncu kake pol ure, ko dovoli vstop.Vendar spet sumljivo prijazen…Mogoče, so se pa v 2  letih sprmenili?Nabava sadja, jogurta in kruha v kiosku in hitro na drugo stran otoka v Mali Lago.Med potjo vidiva prosti tunel bivše JLA, hitro vanj, saj so napovedane nevihte.In res, vedriva celo dva dneva.Po dolgem času kristalno čista voda,kopanje in brezskrbno spanje ob bliskanju in treskanju.Javi se Gorazd , ki je na Visu , Komiža , doživel in preživel 3 nevere z točo!Dogovorimo se za srečanje na Paklenih otokih, zaliv Trušča(hvala Marko!)
12.8.2015 Lastovo –Pakleni :kurz 317, veter 315!Bolj v gobec ne gre( no ja še 2 stopinji)Orca 10 ur , Volvo 4,5 ure.Volvo!Zvečer srečanje z prvoborcem Gorazdon(PGVG- pali gasi vuci guraj), ki je prečil Atlantik z mano od Tortole do Lagosa, in Alenko, Lukom in Polono!Prvi welcome v bivših domačih vodah in prvi painkiller(ji) na Jadranu.
13.8.2015 Pakleni –Šolta, privez v »marini«, 270kn, zvečer v Pasareli  obvezna riba in hobotnica izpod peke, slovo od prvoborca in njegovih.Najtoplejši dan na Šolti, v barki 39 stopinj!
14.8.2015  Šolta – Žut , Pinicelič -že ob 6.30 na črpalko,Branka v kiosk po kruh, pecivo in burek za Afrodito(spijo kot zakla... kure, zato odloživa zajtrk na njihovo krmo), in naju, saj je kasnje vedno roj bark okoli z vpitjem in preklinjanjem…Prda ves dan, vmes malo hibrida.Zavijeva v Pinicelič-BOJE!?če bi vedela, ne bi šla, ampak kar je, je.Takoj inkasant , v letu vzame 200kn pa še smeti noče vzeti.Vztrajam, da je to njegova dolžnost, ampak šef ne dozvoljava.Možeš se žaliti njemu…( nima smisla , ker je on policaj)
15.8.2015 , praznik avijacije, Žut –Dugi otok, vojaški tunel v zalivi Bokašin.Ponoči urnebes, treska, poka , zliva…Za nsladnji dan napovedujejo še več.Ostaneva varno v tunelu.
16.8.2015 tunel-0b 6 naju  zbudijo vaški mladci, ki so po praznovanju dneva avijacije , se prišli trezniti z skoki iz vrha tunala zraven najine barke.Dopoldne nova nevera, na morju se vidi 50m, odsidra 50 čevelsko barko, CZ motorka kroži po zalivu, veer udriha z vseh strani, po 1 uri preneha, barka polna borovih iglic kot šotor v kampingu.Do konca dneva dežuje, nadaljuje ponoči, proti jutru poneha.Pravi Darko, da naju vreme v Jadranu prav razvaja…
17.8.2015 Dugi otok- Lošinj , Artaturi .Spet hibridno jadranje, sidrava v zalivu, ponoči bo burja..Vso noč se rolamo kot afne, veter iz severozahoda, valovi z juga-zmagovita kombinacija.Heroji ( Italija)prihajajo ponoči, lutajo med barkami , svetijo , sidrajo, presidravajo.
18.8.2015 Lošinj – Veruda , hibrid, Mandolfo napoveduje nevere, DHMZ nič, Split radio Navtex , hard rain ponoči, kličeva Bunarino, ni prostora, Soline polne , odločiva se za Marino Veruda.Dobra odločitev!Ob 3.30 zjutraj poči, ščije, vetra samo pol ure, po uri in pol se umiri, napovedane burje (spet) ni, do jutra oblačno in dež
19.8.2015 Veruda, po Darkotu nas vreme še vedno razvaja, sicer pa ne vem kakšno razvajanje je to-voda spodaj, voda zgoraj, še sreča, da je barka suha.Ko to pišem, se je dež prav razigral.

Jutri sidrišče za Rt Križ, petek Umag, odjava iz bratske hrvaške, , sobota prijava v Piranu, nato zašpiliva klobaso v Izoli nakako po 13 uri.